Πιο πρόσφατα

6/11/17

Ο Βέβηλος επιστρέφει στο Piraeus 117 Academy

Ο Βέβηλος ετοιμάζεται να ανέβει στη σκηνή του Piraeus 117 Academy γιορτάζοντας τη συμπλήρωση 500 συναυλιών και 20 χρόνων στη σκηνή

Αφού στείλαμε, σήματα καπνού στης γης τα πέρατα
και μεταλάβαμε φωτιά από την Αυλώνα
αφού βρήκαμε μέσα μας τα ίδια τέρατα
που δεν έπαψαν και παίζουν ακόμα.

Αφού σταθήκαμε στη λίμνη που ζουν οι ευχές
κι ας μη γυρέψαμε ποτέ μας στεριά
αφού ζηλέψαμε τις πρώτες βροχές
κι οι στίχοι γίναν η δικιά μας Λευτεριά.

Αφού το μήνυμα ταξίδεψε μαζί μας στο μπουκάλι
και δε μας χώνεψαν τόσοι ωκεανοί
δικό μας χρέωμα, δική μας κι η σπατάλη
μια φορά πεθαμένοι, δυο φορές ζωντανοί

Το βιβλίο των ηρώων, φτάνει στο τέλος του
γεμίσανε τα χέρια μου μέσα του κάθε τοίχο
ο χρόνος έγινε πάνω του το πιο ωραίο μέλος του
κι εγώ έχω ζήσει δυο ζωές μαζί του, σ' ένα στίχο.

Γράφω στ' αρχίδια μου όσους λένε πολλά
και οι καλύτεροί μου δαίμονες ξύπνησαν γελαστοί
τι λέτε ρε μάγκες περάσαμε καλά;

Κρατήστε λίγο αγάπη... Θα χρειαστεί.

Πάμε να γράψουμε λοιπόν την τελευταία σελίδα στο "Βιβλίο των ηρώων του δρόμου" το Σάββατο 16 Δεκεμβρίου στο Piraeus Academy 117, γιορτάζοντας παράλληλα τις 500 φορές επί σκηνής στα 20 χρόνια αλητείας μου.

Όσοι Hip Hop (και μη) προσέλθετε.


Τα πρώτα 500 εισιτήρια κοστίζουν 5€

Στην δεύτερη φάση της προπώλησης η τιμή θα διαμορφωθεί στα 8€

Ταμείο: 10€

ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΠΩΛΗΣΗΣ:

Αθήνα

Ticket House, Πανεπιστημίου 42 (εντός της στοάς), τηλ.210 3608366

Online Sales ή αγορές με πιστωτική κάρτα, 24 ώρες/ωρο: www.tickethouse.gr

*Η κεντρική φωτογραφία είναι του Λάμπρου Loco Παπαευθυμίου από την εμφάνιση του Βέβηλου στο 6ο Los Almiros Festival. Περισσότερα εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you, and may the force be with you.