Πιο πρόσφατα

23/3/17

Ο James Hetfield μιλά για την προεδρία Τραμπ

Μπορεί πλέον να μετράμε σχεδόν τρεις μήνες από τη μέρα που ο Ντόναλντ Τραμπ πήρε το χρίσμα του προέδρου των ΗΠΑ, αλλά συνεχίζει να είναι ακόμα το αγαπημένο θέμα των μέσων, ακόμη και σε συνεντεύξεις με μουσικούς -εξάλλου, δεν είναι λίγοι εκείνοι που αντέδρασαν σε αυτήν την εκλογή κι ακόμα αντιδρούν, με πιο πρόσφατο παράδειγμα τους Asteroid που ακύρωσαν ολόκληρη την αμερικανική τους περιοδεία.

Για το θέμα μίλησε σε συνέντευξη του και ο James Hetfield, ο οποίος όμως επέλεξε να κρατήσει μια απόσταση από τα πολιτικά πράγματα, σε μία μάλλον πιο... διπλωματική απάντηση: "Μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον το γεγονός πως όλος ο κόσμος ασχολείται με την πολιτική σκηνή της Αμερικής. Προσωπικά σαν πατέρας ανησυχώ μόνο για την οικογένειά μου. Αυτό είναι το κύριο ενδιαφέρον μου. Αν με επηρεάζουν όλα τα παραπάνω; Μπορεί και ναι μπορεί και όχι".

Μάλιστα, ο frontman των Metallica αποφάσισε να αποπροσανατολίσει τη συζήτηση από την καθαρά πολιτική της πορεία, ξεκινώντας από το φόβο της πολιτικής Τραμπ και περνώντας στο φόβο γενικότερα: "Νομίζω ότι υπάρχει πολύ φόβος και πολλά πράγματα που τριγυρίζουν στο κεφάλι των ανθρώπων. Φοβούνται ότι κάτι τρελό και ριζοσπαστικό θα συμβεί. Δεν αφήνω την πολιτική να επηρεάζει τη ζωή μου. Όταν ο φόβος έρχεται και στις δικές μου σκέψεις προσπαθώ να εστιάζω σε κάτι θετικό. Αυτό συνήθως είναι η οικογένειά μου".

Τι πραγματικά έχεις στο μυαλό σου James Hetfield, θα αναρωτηθούμε εμείς.

Λάμπρος Loco Παπαευθυμίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you, and may the force be with you.