Πιο πρόσφατα

27/10/10

Σεβαστή (Αντικαταπληκτικά)

Είμαι η Σεβαστή και είμαι από τα Γιάννενα.

Από μικρή εκπομπή στο ραδιόφωνο ήθελα να κάνω, κι εκεί που τα άλλα κοριτσάκια ντύνονταν ηθοποιοί, τραγουδίστριες και μοντέλα εγώ ανέβαινα στα δέντρα και έβγαζα την εκπομπή μου στον αέρα.

Αγαπώ τον Παύλο Σιδηρόπουλο. Μαζί του εφηβικοί έρωτες, απορρίψεις, ήττες, χωρισμοί, φοιτητικά πάρτι και δύσκολα βράδια. Κάπως έτσι και μεγαλώνοντας εκεί γύρω είναι τα ακούσματα μου και η μουσική που εκτιμώ. Εκτός από ροκιές περνάω πια όμορφα και με παλιά ρεμπέτικα, μπλουζ, τζαζ και τη λεγόμενη έντεχνη μουσική.

Η ερασιτεχνική φωτογραφία και συγκεκριμένα οι φωτογραφίες του δρόμου - γκράφιτι, συνθήματα τοίχων και διάφορα τέτοια όμορφα παράξενα - είναι κάτι που έχω βάλει για τα καλά στη ζωή μου, κάνοντας εκθέσεις φωτογραφίας και διαδικτυακό μοίρασμα σε σελίδες facebook κλπ. Όνειρο μου κάποια στιγμή να εκδώσω ένα λεύκωμα με συνθήματα τοίχων.

Τα λέμε "Αντικαταπληκτικά" κάθε Κυριακή 20.00 με 22.00 στο Summer Rain Rock Radio.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you, and may the force be with you.