Πιο πρόσφατα

27/7/12

Ονειρο Μπλουζ Νυκτος

Ειδα ενα ονειρο.....μα δεν θυμαμαι αν κοιμομουν η αν ημουν ξυπνιος....Αυτο που μετραει ειναι οτι δεν ημουν οπως ειμαι τωρα....δηλαδη ημουν,αλλα εσωτερικα...εξωτερικα το μονο που θυμιζει τον Λαμπρο του 2012 ηταν το μουσι....Ολα τα υπολοιπα ηταν ενας Λαμπρος του '50....τσαλακωμενο και χιλιομπαλωμενο παντελονι,μαυρο,κι απο πανω ασπρο πουκαμισο μ ανοιχτα τα 2 πρωτα κουμπια....Πανω απ το πουκαμισο περηφανο και σκονισμενο το παλιο σακακι του πατερα,λιγο μικρο στα μανικια,λιγο μεγαλο στη μεση...Ειχα και καπελο :D καβουρακι,αλλα οχι σαν αυτο που εχω τωρα,πιο κομψο,και πιο ταλαιπωρημενο.....Σαν τα μαλλια που πεφτοντας στους ωμους μου σκονιζονταν απ το σακακι κι αυτα....Και ημουν σε ενα μπαρ....
ΗΜΑΣΤΑΝ σε σενα μπαρ.....Εσυ δεν σου λεω τι φορουσες,σιγουρα ξερεις τι θα διαλεγες για εκεινη τη βραδια....Το μονο που μπορω να σου πω ηταν οτι λατρευα το πως καλυπτε το σωμα σου και εκανε την ηδη πανεμορφη,σχεδον θεικη παρουσια σου,να μοιαζει ακομη πιο ομορφη.....Φυσικα ειχαμε ενα μπουκαλι κρασι στο τραπεζι,και φυσικα φθηνο,οσο αντεχει η τσεπη μου,και δυο ποτηρια οχι και πολυ καλα πλυμμενα,ηταν λιγο θολα.....Ποιος ξερει ποσα αλλα σαν τα δικα μας τρεμαμενα χειλη ειχαν πιει απο εκει το ιδιο φθηνο κρασι;
Ειχε και σκηνη το μπαρ!Και πανω στη σκηνη,ενα πιανο....Και πανω στο πιανο ενα κηροπηγιο με 6 η 7 κερια,δεν θυμαμαι τωρα....Και τα σκουρα χερια της γλιστρουσαν απαλα πανω στο πιανο δινοντας τοσο ομορφες μελωδιες που συνοδευε με την απιστευτα ομορφη φωνη της....
Θυμαμαι ο,τι ειχε παιξει,αλλα δεν θα στα πω,θα σ αφησω μονο να θυμηθεις εκεινο το τραγουδι που πηρα κι εγω το θαρρος(ισως και λογω του κατι παραπανω απ το κρασι)και σηκωθηκα να τραγουδησω.....Βεβαια η φωνητικες μου χορδες φτωχες,αλλα οι υπολοιποι θαμωνες δεν σηκωθηκαν να με δειρουν,αφουγκραστηκαν φαινεται αναμεσα στα φαλτσα μου αυτο που ηθελα να πω μ αυτες τις κραυγες που εβγαιναν παριστανοντας τραγουδι........
Μετα σταματησα,γιατι σηκωθηκες κι εσυ(εσυ εχεις πιο πολλα κοτσια,γιατι δεν χρειαστηκε να πιεις μονο παρα ενα ποτηρι πριν τολμησεις να κανεις ακομη περισσοτερο αισθητη την παρουσια σου)....Και μ αγκαλιασες,κι οσο η υπεροχη φωνη τραγουδουσε κι επαιζε στο πιανο το πιο ομορφο μπλουζ εσυ ησουν στην αγκαλια μου και καναμε ματαιες προσπαθειες να χορεψουμε....Μεναμε σχεδον ακινητοι,ποτε καρφωνοντας ο ενας τον αλλο στα ματια,ποτε κλεινοντας τα.....Κλεινοντας τα ματια αυτοματως η αγκαλια εσφιγγε,σαν να ταν να με χασεις η να σε χασω αν δεν βλεπομασταν.....
Κι η νυχτα κυλουσε ετσι μεχρι που εκλεισε το μαγαζι...Μια μικρη βολτα στους αδειους δρομους ηταν αρκετη για να τελειωσει αυτη η μαγικη βραδια....Σ αφησα στην πορτα σου και ξεκινησα μονος,με το μπουκαλι κρασι που κρατησαμε απ το μαγαζι και την ταμπακερα που "δανειστηκα" κρυφα απ το σερβιτορο.....Πηγαινα κι εγω στο σπιτι,στην αλλη ακρη της πολης,της χωρας,του πλανητη,εχοντας ηδη βαθεια χαραγμενη την εικονα σου απεναντι μου και γαντζωμενη πανω μου.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you, and may the force be with you.