Πιο πρόσφατα

5/9/14

Νέο άλμπουμ από το γιο του Leonard Cohen ηχογραφημένο στην Ελλάδα

ADAM COHEN
WE GO HOME


O Adam Cohen, κυκλοφορεί το νέο του άλμπουμ, “We Go Home” (το οποίο ηχογράφησε στην Ύδρα και το Μόντρεαλ),  λίγες μέρες πριν από την κυκλοφορία του νέου άλμπουμ του πατέρα του, Leonard Cohen.

Δείτε πως έγιναν οι ηχογραφήσεις εδώ.


Το “We Go Home” είναι το πέμπτο άλμπουμ του Cohen και είναι «σπιτικά» φτιαγμένο,  από όλες τις απόψεις. Κατά τη διάρκεια των εμφανίσεών του στην Ευρώπη, ο Adam αποφάσισε να δημιουργήσει ένα αυτοσχέδιο στούντιο στο μικρό του σπίτι, στην Ύδρα, στην Ελλάδα, όπου και είχε περάσει πολύ χρόνο από την παιδική του ηλικία. «Φτιάχνοντας ένα άλμπουμ, μέσα στη ζεστασιά του σπιτιού με πρόχειρο και αυτοσχέδιο εξοπλισμό, με τους μουσικούς που περιόδευαν μαζί μου, που πλέον είχαν γίνει οικογένεια, δημιουργήθηκε αμέσως μια ελπίδα, που κανένα, στούντιο, κανένας session μουσικός και κανένας εξελιγμένος εξοπλισμός, δε θα μπορούσε να δώσει.» Οι ηχογραφήσεις συνεχίστηκαν στο Μόντρεαλ, στο σπίτι που μεγάλωσε ο Αdam. “Ξέρω πως ήταν σαν να στοχοποιούσα μόνος μου τον εαυτό μου, φτιάχνοντας το άλμπουμ μου στα σπίτια του Leonard Cohen, όμως είναι και δικά μου σπίτια. Αυτοί είναι οι τοίχοι που με είδαν να μεγαλώνω και είχα ανάγκη να γυρίσω σε αυτούς. Η μούσα μου είναι το σπίτι μου.»

Μερικά από τα θέματα του “We Go Home” συνεχίζουν την συζήτηση που ξεκίνησε στο “Like A Man”. «Θέλω τα τραγούδια να μιλάνε από μόνα τους» λέει ο Cohen, «αλλά αυτό που μπορώ να πω είναι πως τα τραγούδια αυτού του δίσκο, είναι μια καταγραφή συζητήσεων που είχα με τον πατέρα μου ή θα ήθελα να κάνω με το γιο μου, και μερικές συζητήσεις που κάνω με τον εαυτό μου. Και φυσικά υπάρχουν και τα ερωτικά τραγούδια.»

«Με το προηγούμενο άλμπουμ μου διεκδίκησα ότι ανήκω σε μια παράδοση και βρήκα τη φωνή μου μέσα από αυτή. Με αυτό το άλμπουμ απλά υψώνω τη φωνή μου.»

www.cookingvinyl.com
http://www.adamcohen.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you, and may the force be with you.