Πιο πρόσφατα

8/4/15

Αργεί ακόμα η σύνταξη για τον Mick Jagger

Ο Mick Jagger, κατά τη διάρκεια της περιοδείας των Rolling Stones στις ΗΠΑ, παραχώρησε μια συνέντευξη στο Rolling Stone, στην οποία αναφέρθηκε στις φήμες που υπάρχουν σχετικά με την απόσυρση του από τα καθήκοντα του στο συγκρότημα.

Συγκεκριμένα, ο... πρωτο-γερόλυκος δήλωσε: "Όχι, δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή τέτοιο θέμα. Περισσότερο σκέφτομαι πως θα είναι η επόμενη περιοδεία, μετά από αυτή! Σύνταξη; Δεν περνάει από το μυαλό μου, απλά σχεδιάζω τις μελλοντικές συναυλίες μας". Πέραν όμως των συναυλιών, απ' ότι φαίνεται, υπάρχουν και άλλα στο μυαλό του: "Έχω αρκετά τραγούδια, εδώ και δύο χρόνια. Έφτιαξα μερικά πραγματικά καλα demo για όλα τους, τα οποία θα ήταν εξαιρετικό να ηχογραφούσα. Ας ελπίσουμε πως θα συμβεί".

Σε ερώτηση σχετική με το αν θα έβγαζε ίσως έναν σόλο δίσκο αργότερα, η απάντηση του ήταν πως "Ναι, θα μπορούσα. Έχω τραγούδια που θα ταίριαζαν 100% στους Rolling Stones αλλά και τραγούδια που δεν θα έλεγες τέλεια για αυτούς".

Φυσικά όλοι απορούν πως κρατιέται σε φόρμα στα 72 του: "Πάντα γυμνάζομαι. Απλά λίγο πριν ξεκινήσω περιοδεία, ανεβάζω ρυθμό. Ο γυμναστής μου με πιέζει, και μου λέει ενώ τρέχω να προσπαθώ να τραγουδάω την ίδια στιγμή. Κάτι που δεν πρόκειται να κάνω μέσα σε ένα γυμναστήριο με άλλους εκεί γύρω να χαζεύουν..."

Λάμπρος Loco Παπαευθυμίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you, and may the force be with you.