Πιο πρόσφατα

21/11/17

Στο νοσοκομείο ο Bill Ward

Ο θρυλικός ντράμμερ των Black Sabbath οδηγήθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο λόγω καρδιακών προβλημάτων

Ο Bill Ward ταλαιπωρείται τα τελευταία χρόνια από προβλήματα υγείας, τα οποία καθώς φαίνεται επέστρεψαν. Όπως ο ίδιος ο θρυλικός ντράμμερ των Black Sabbath γνωστοποίησε, νοσηλεύεται από το περασμένο σαββατοκύριακο σε νοσοκομείο, καθώς η κατάσταση της υγείας του δεν ήταν καλή και προέκυψαν καρδιακά προβλήματα.

Όπως ήταν φυσιολογικό, οι προγραμματισμένες για το Δεκέμβριο συναυλίες του με το νέο του συγκρότημα, Day Of Errors, ακυρώθηκαν, με την περιοδεία να είχε προγραμματιστεί να ξεκινήσει τις 7 Δεκεμβρίου.

Όπως αναφέρει η ανάρτηση του ίδιου του Bill Ward:

"Γεια σε όλους. Με μεγάλη μου λύπη πρέπει να σας πως πως υποχρεώνομαι να ακυρώσω τις ημερομηνίες του Δεκεμβρίου της περιοδείας μου με τους Day Of Errors. Κατέληξα στο νοσοκομείο το περασμένο σαββατοκύριακο με προβλήματα στην καρδιά μου.

Είμαι καλά και αναρρώνω ομαλά αυτή τη στιγμή. Ωστόσο δεν είχα αντιμετωπίσει ξανά τέτοιου τύπου προβλήματα με την καρδιά μου και λόγω της φύσης τους έπρεπε να πάρω την απόφαση και να ακυρώσω τις ημερομηνίες. Θέλω να στείλω την ειλικρινή μου απολογία σε όσους σκόπευαν να έρθουν στις συναυλίες. Λυπάμαι που δεν θα τα καταφέρω. Ανυπομονούσα να σας δω όλους και να μοιραστώ αυτή τη μουσική μαζί σας. Θα τα πούμε σύντομα.

Με όλη μου την αγάπη, Bill."

Δείτε την ανάρτηση εδώ:


Λάμπρος Loco Παπαευθυμίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you, and may the force be with you.