Πιο πρόσφατα

24/3/11

what a fucking beautiful day... :) (ή "συναυλιες 2011 και κατι αλλα δικα μου" :P)



Τελικα δεν θελει πολυ να σπασει η ρουτινα σου...Επιστρεφεις στο σπιτι απο το φροντιστηριο και ανοιγεις βαριεστημενα το facebook και το yahoo για να ελεγξεις τα μηνυματα σου,το aris fm για τα νεα της καψουρα σου...και ξαφνικα ξυπνας...."Σημερα ειναι 24 Μαρτη,αυριο εχουμε τα 97α γνεθλια μας!"
και το ξυπνημα γινεται σιγα σιγα χαρα.."Για δες ποιος ειναι στο chat....ποσο μα ποσο καιρο εχουμε να μιλησουμε,γαμω την αποσταση μου γαμω....!!!!"
και συνεχιζει....διαβαζω στο mail "7 σεπτεμβριου οι πυξ λαξ στο καυτατζογλειο"...το τεραστιοοοο χαμογελο που ειχα πριν λιγο τωρα κοντευει να μου σκισει το στομα....η καρδια μου αρχιζει να πεταει και το χερι μου παει αυτοματα στο τηλεφωνο..."Ελα ρε φιλε,μαντεψε που θα ειμαστε 7 σεπτεμβριου!στους πυξ λαξ!!!!"
και εχει κι αλλο!!!!ακουω την Ευγενια στον imagine...συγκρατω 4 λεξεις...."7 ιουλιου...καυτανζτογλειο...james..."
JAMES?????πλακα με κανεις ρε φιλε;;;;;
πυξ λαξ και james το ιδιο καλοκαιρι;;;;;;!!!!!!!!!!!!!
και deep purple με παπακωνσταντινου;;;;;;!!!!!!
ετσι και μαθω οτι ερχονται και οι guns με αρχικη συνθεση θα πειστω οτι πλησιαζει η ωρα μου....γιατι αυτες θα ηθελα να ειναι οι τελευταιες μου εμπειριες....
...κι απο εκει ομως παντα θα ακουω μουσικη με τα ακουστικα στα αυτια...ουτε ο ιδιος ο θεος δεν θα μου στερησει τη μουσικη μου...

1 σχόλιο:

Thank you, and may the force be with you.