Πιο πρόσφατα

4/2/19

Ματούλα Ζαμάνη @ Stage Ioannina, 1/2/2019

Η Ματούλα Ζαμάνη επέστρεψε στα Ιωάννινα κι έφερε μαζί της την κιθάρα της, έρωτες, συγκινήσεις, απωθημένα και χωρισμούς

Για το live της Ματούλας θα ξεκινήσω με την ατάκα του Φλεβάρη, ο Φλεβάρης κι αν φλεβίσει καλοκαίρι θα μυρίσει. Έτσι το πέρασα σαν στο νησί. Ήρθε, κάθισε με την κιθάρα της και σαν να της είπαμε ρε Ματούλα πες μας το "Πριν", κάποιος άλλος φώναξε τα "Τα Λάθος Φιλιά" κι ο διπλανός μου σκέφτηκε, ας είναι και λάθος, το καλοκαίρι πάντα συγχωρεί.

Χειροκρότημα, υπόκλιση, καλωσόρισμα.

Τι κακό έκανα ο καημένος 
και με λένε όλοι φονιά
Μήνα σκότωσα κανένα 
μήνα φίλησα καμιά
Στην απάνω γειτονιά μου
αγαπώ καί ΄γω μία νιά
Τ'όνομα της δεν το ξέρω 
Τούρκα είναι γιά Ρωμιά

Πάντα με συγκινεί το ηπειρώτικο τραγούδι, όχι γιατί είμαι από δω αλλά οι ιστορίες που φανερώνουν  με συγκινούν, βαθιά. Μπράβο ρε Ματούλα.


Nuka είναι ο τίτλος του καινούργιου δίσκου, που στα βλάχικα σημαίνει καρυδιά. Στις ρίζες της ξεκουράζονται οι σκέψεις μου, η ανάγκη για ελευθερία, ανάσα, αγάπη, αλήθεια και πηγαίο χιούμορ. Τα παραπάνω τα υπογράφει εκείνη, με κάνει να θέλω ν'ακούσω και τα δέκα τραγούδια, με πόδια γυμνά, σαν σε θάλασσα. Ακόμη προσπαθούμε να θυμηθούμε την ατάκα της στα "Λάθος Φιλιά’" (αν ήταν κάποιος άλλος μαζί μας ας μας το πει).

Καμιά φορά αναρωτιέμαι γιατί πηγαίνουμε δυο άτομα στα live κι όταν έρχεται η στιγμή να θυμηθούμε κάτι που μας άρεσε δεν το θυμάται κανείς. Έχουμε εικόνες και συναισθήματα όμως σαν κι αυτό που είδα σαν σχόλιο "Και τον τσελεμεντέ να πεις θα τον νιώσεις".

Νιώσαμε έρωτα (τρυπώνει στην καρδιά), συγκίνηση (καίγομαι κι σιγολιώνω), απωθημένα (τι καλημέρα να σου πω, άμα δεν σε αντικρύζω άμα δε σ' έχω αγκαλιά και να σε καβλαντίζω), χωρισμούς (ξένος για σένανε κι εχθρός και η ζωή μου ένας γκρεμός).


Την εσωστρέφεια;
Tην τραγουδάς  με όση φωνή σου έχει απομείνει  μήπως και σ' ακούσει  ο Θεός σου .

"Μπρος στον Άγιο Σπυρίδωνα
με τ' άσπρα του τα γένια
τραβάω μία ντουμανιά,
Θεούλη μου
ξεραίνεται στα γέλια"

Κι ήρθε η νύχτα να μας πάρει.
The end.

Δες όλες τις φωτογραφίες της συναυλίας στον ακόλουθο σύνδεσμο.

Κείμενο - φωτογραφίες: Ζέτα Καρκαμπούνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you, and may the force be with you.