Πιο πρόσφατα

5/2/12

SOPA χρηστη του νετ,κι ετοιμασου για PIPA....!

Φυσικα δεν μπορω να ξεχασω και το ACTA!
Θα μου πεις εσυ τωρα αν δεν ξερεις,και δικαιολογημενα:"Τι ειναι ολα αυτα ρε φιλαρακι;"
Ιδου η απαντηση....!
Τριγυρνωντας στο ινερνετ πριν καποιες μερες επεσα πανω σε διαφορα σχολια,φωτογραφιες κλπ που εγραφαν "STOP SOPA" και αλλα τετοια και,ανησυχο γαρ πνευμα,ειπα να το ψαξω λιγο....
Εμαθα λοιπον οτι υπαρχει προταση για ενα νομοσχεδιο το οποιο θα απαγορευει τις παρανομες ανταλλαγες δεδομενων,το παρανομο κατεβασμα κλπ,και οποιος θα κανει κατι τετοιο θα συλλαμβανεται..."Και πως θα το ξερουν;" θα πεις.Περιμενε ομως,δεν τελειωσα!
Θα το ξερουν,οπως θα ξερουν και ο,τι αλλο κανεις εσυ στο ιντερνετ,με ειδικα μεσα.Συγγνωμη που δεν μπαινω σε λεπτομερειες,αλλα βιβλιοθηκονομος ειμαι,οχι πληροφορικος!
Βεβαια,μπορει να μην ειμαι πληροφορικος,αλλα ξερω οτι εχουν την τεχνολογια να με ελεγξουν.Και ξερω οτι το κανουν ηδη,απλα δεν εχουν τη δυνατοτητα να με συλλαβουν(το "με" το αναφερω σαν παραδειγμα,δεν νομιζω οτι εχω τη χαρα να μαι τοσο επικινδυνος ωστε να με συλλαβουν).
Την ιδια ωρα που εγω αφησα στη μεση το κειμενο μου,λογω κουρασης,ισως και βαρεμαρας,καποιοι αλλοι δουλευαν....Και την επομενη μερα γυρνωντας το μεσημερι απ τη βιβλιοθηκη μαθαινω οτι οι Anonymous,χτυπησαν το Υπ. Δικαιοσυνης και,μεταξυ αλλων,απαιτησαν την ανακληση της ψηφου της Ελλαδας υπερ του ACTA εντος 15 ημερων,διαφορετικα θα υπαρξουν νεα χτυπηματα,μεχρι και στα ΜΜΕ...!
Συγκεκριμενα αναφερουν στο βιντεο:"Τους στερειτε το δικαιωμα της ελευθεριας της εκφρασης και το δικαιωμα να ζουν.Οι αυθαιρετες πραξεις σας πρεπει να τιμωρηθουν.Υπογραφοντας το ACTA θα στερησετε απο το λαο σας περισσοτερες ελευθεριες και θα τον σπρωξετε ακομα περισσοτερο στην καταπιεση."
Εγω δεν θα μπορουσα να το θεσω καλυτερα φυσικα.Παρατηρωντας τον κοσμο τριγυρω,ο μονος τομεας στον οποιο διαβλεπω ελευθερια ειναι το διαδικτυο,μεχρι τωρα φυσικα.Αν περασουν αυτα τα νομοσχεδια,η ανθρωποτητα θα περασει σε νεα φαση και ολοι θα θυμηθουμε για ακομη μια φορα το προφητικο βιβλιο του Τζ.Οργουελ,1984(γραμμενο το 1948 με θεμα τον "μεγαλο αδερφο").
Γι αυτο ανθρωπε,μην τους αφησεις με το προσχημα της "προστασιας των δικαιωματων" να σου στερησουν ενα ΑΚΟΜΑ δικαιωμα...Ηδη τους εχεις δωσει παρα πολλα,αν δεν αντισταθεις ουτε τωρα,τοτε σου προτεινω καλυτερα να παντρευτεις την τοσο αγαπημενη σου δειλια.
Εγω παντως αν μπορω,θα ειμαι στις 11 του Φλεβαρη στο Λευκο Πυργο,πλαι σε Anonymous κι επωνυμους(εννοειται οτι δεν εννοω διασημους),διαδηλωνοντας οχι μονο εναντιον της ιντερνετικης χουντας,αλλα εναντιον ολων αυτων που με θελουν σκυφτο.
Ελπιζω να σε δω εκει.....ανθρωπε......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you, and may the force be with you.