Πιο πρόσφατα

10/9/12

Ολογυμνος στην καλοκαιρινη βροχη!

Κι αν η βροχη φερει πλημμυρα εχει το υποβρυχιο του...Ο λογος για τον κ. Νικολα ∀δεποτο,μεχρι πριν λιγο καιρο front man,στιχουργο,συνθετη κι αλλα πολλα των a des potes,και πλεον σε σολο μουσικες,για τις οποιες λεπτομερειες μας εδωσε ο ιδιος,οποτε τελος οι εισαγωγες,ας μεινουμε ολοι γυμνοι κι ας απολαυσουμε τον επισης ολογυμνο Νικολα ∀δεποστο... ;)


Ας παρουμε τα πραγματα απ την αρχη ξεκινωντας απ το τελος...Θελω να μας μιλησεις λιγο για τον πρωτο σολο δισκο σου,και κυριως για το πως προεκυψε η ιδεα γι αυτο το “project” με μονο ενα πιανο πισω(η μαζι)απ τη φωνη;


Ο “ολόγυμνος” είναι ένας δίσκος με δώδεκα  δικά μου τραγούδια σε στίχους και μουσική  . Τα τραγούδια παρουσιάζονται απογυμνωμένα ενορχηστρωτικά  με μόνο ένα πιάνο να γεμίζει το μουσικό τοπίο του δίσκου και να συνοδεύει τη  μελωδία της φωνής και το στίχο. Στόχος μου είναι να δοθεί έμφαση στη βασική ιδέα των τραγουδιών και να τα προσφέρω όσο πιο απλά γίνεται στο ακροατήριο. Οι χροιές της φωνής  αναδεικνύονται ολόγυμνες δίνοντας συχνά την αίσθηση πως σου ψιθυρίζει κάποιος στο αυτί . Με τον ολόγυμνο συμπληρώνω νομίζω με απόλυτο τρόπο την θετική αύρα των τραγουδιών που είχα γράψει την περίδο των a des potes στο μίνιμαλ όμως στοιχείο της , με απλότητα από το ύφος των τραγουδιών μέχρι και το εξώφυλλο , που επιμελήθηκε ο Wander Jlaw Wall, ο οποίος συνεχίζει και επιμελείται τις αφίσες μου. Επίσης  η πρωτοεμφανιζόμενη δισκογραφικά Ξένια Γαργάλη, συμμετέχει σε τέσσερα τραγούδια (δύο μόνη της και δύο ντουέτα). Ο Λευτέρης Πουλιού  έπαιξε  στο πιάνο ενορχηστρώνοντας  το δίσκο    λιτά  και   ουσιαστικά, με τρόπο που μου ταίριαξε απόλυτα . Πιστεύω ότι είναι ένα πλήρης δίσκος που οι εποχές τον έχουν ανάγκη. Ο χρόνος θα δείξει βέβαια...

Παρ ολα αυτα,στις ζωντανες εμφανισεις σου εχεις για παρεα εξι ακομα μουσικους και ενα ιδιοτυπο “στυλ”...

Αυτό που προσπαθώ να πετύχω με τη μουσική είναι η ένωση έστω και για λίγο των ενεργειών των ανθρώπων , των χώρων , των αντικειμένων ... ότι έχει ενέργεια τελος πάντων να συντονιστεί για λίγο και να γίνει ένα με εμένα, και επί σκηνής αλλά και στο ακροατήριο.  Αυτό προσπαθώ να το πετύχω τόσο στα ακουστικά λάιβ όσο και στα λάιβ με την πλήρη μπάντα , πάντα με εξωστρέφεια και δοτικότητα . Είμαι πολύ τυχερός που έχω στο πλευρό μου συνεργάτες ικανούς μουσικούς και καλά παιδιά, έτοιμους να περάσουν απο δύσβατα μονοπάτια για να φτάσουμε στα καλύτερα... Είμαι υπέρμαχος της ομάδας, με ορισμένους όμως ρόλους για τον καθένα. Συνεχίζουμε λοιπόν τις εμφανίσεις και φέτος με το Νικόλα Αθανασιάδη στα τύμπανα, το Νίκο Παπουτσά στο μπάσο και τα φωνητικά, τον Κώστα Έξαρχο στην κιθάρα, τον Ιωάννη Μασκουαλέρο στα πλήκτρα και το Μάικ Χασούρη στην τρομπέτα. Σύντομα θα έχουμε ξανά μαζί μας το Λευτέρη Πουλιού στο σαξόφωνο και αν επιστέψει στην Ελλάδα το Mauricio Zacharias στο τρομπόνι.

Εισαι ενας καλλιτεχνης που δινει συχνα συνεντευξεις και γενικοτερα του αρεσει η επικοινωνια με το κοινο του,ευδιαθετος παντα και χαμογελαστος...απο που πηγαζει αυτο;

a des potes live
Τα έχω καλά με τον ευτό μου και πραγματικά θεωρώ πως δεν έχω απωθημένα... Αισθάνομαι γεμάτος και είμαι βέβαιος ότι σε κάθε είδους άδειασμα , θα ξαναγεμίσω ακόμα περισσότερο . Είναι ωραία η αίσθηση του να δίνεις και να επιστρέφει από αλλού αυτο που έδωσες. Είμαι καθρέφτης πάνω από όλα. Καθρεφτίζω όσους είναι απέναντί μου, και όταν βλέπω  κάτι καλό το διογκώνω και το βοηθάω να φανεί , όταν βλέπω κάτι κακό , αλλάζω κατεύθυνση και το μηδενίζω φεύγοντας από αυτό με την απαραίτητη προσοχή πάντα.

Μιας και μιλησαμε για το κοινο σου,τι του επιφυλασσεις στο συντομο μελλον;συναυλιακα και οχι μονο φυσικα...

Συναυλιακά ξεκινάμε με φουλ μπάντα στο Κ44 στο γκάζι από 20 Σεπτεμβρίου και για τέσσερεις Πέμπτες. Έχουμε επίσης δύο  ακόμα εμφανίσεις μέσα στο Σεπτέμβριο, μία στις 28  στο Δήμο Δάφνης και μια στις 29  στο Χυτήριο στον Κεραμεικό.  Δισκογραφικά, έχω διαλέξει τα τραγούδια του επόμενου δίσκου  και κάποια έχουν ήδη ξεκινήσει να δουλεύνται. Θα είναι ένας δίσκος που θα ενώνει και θα συσπειρώνει ό,τι έχω κάνει μέχρι στιγμής. Θα είναι δίσκος ταυτότητας... Ελπίζω σε λίγους μήνες να είμαι σε θέση να σας τον παρουσιάσω. Κάποια τραγούδια βεβαίως έχουν ήδη βγεί στα λάιβ και στο διαδίκτυο. Ενδεικτικό είναι το “βόλτα με το αμάξι” που αποτελλεί μια όμορφη σύμπραξη με το Βαγγέλη Μαρκαντώνη.

Το ξεκινημα σου εγινε με τους a des potes, οπου ησουν λιγο απ' ολα, frontman, συνθετης, στιχουργος,και φυσικα ιδρυτικο μελος...Θες να μας πεις δυο,τρια η και τεσσερα λογια και για τη μπαντα που μας χαρισατε τοσες ομορφες μουσικες; :)

Οι “α ντε ποτ” ήταν είναι και θα είναι μπάντα ζωής για μένα. Γι' αυτό και πλέον δεν θα ξαναστήσω άλλη  μπάντα με τη φιλοσοφία που στήθηκαν οι a des potes. Είμαι περήφανος για το αποτέλεσμα, είμαι χαρούμενος για την πορεία, ακόμα και για το φινάλε καθώς όλα θυμίζανε μια όμορφη ταινία με αρχή μέση και τέλος. Σαφέστατα και στα λάιβ μου συνεχίζω να τραγουδάω τα τραγούδια που έγραψα και κυκλοφορήσαν ως “α ντε ποτ”, όπως είναι η Μαλαισίνα, το σ'αγαπάω, το ψάρεμα , το υποβρύχιο κλπ. Σαφώς και όταν υψώνουμε τα ποτήρια για να πούμε στην υγεία των φίλων λέμε ακόμα “α ντε ποτ” .


Τα τελευταια χρονια πολλοι καλλιτεχνες εχουν καταφερει ειτε να γινουν γνωστοι ειτε να ανεβασουν τις μετοχες τους μεσω του διαδικτυου...Η δικη σου γνωμη ποια ειναι,σ εχει βοηθησει καθολου;Ηθελες αυτη τη βοηθεια η απλα προεκυψε;

a des potes live ΣτΝ
Είμαι κι εγώ πρεζάκι του φέισμπουκ ... τι να πω... Το διαδίκτυο βοηθάει αρκετά . Ειδικά όταν συνδυάζεται με πολλά και καλά λάιβ, και φυσικά υποστήριξη και από άλλα μέσα , όπως ο τύπος, το ραδιόφωνο και η τηλεόραση... Απλά το διαδίκτυο είναι δωρεάν σε σχέση με τα άλλα μεσα προβολής. Με έχει βοηθήσει και το έχω βοηθήσει λοιπόν , αυτή ειναι η καθαρή αλήθεια.... Αξίζει να αναφερθεί ότι μόλις πριν δύο καλοκαίρια η Μαλαισίνα ήταν τραγούδι του μήνα στο jumpingfish.

Περαν της χρησιμοποιησης του ιντερνετ,βλεπουμε να ξεπεταγονται και πολλες ανεξαρτητες παραγωγες....Σε τι οφειλεται αυτο κατα τη γνωμη σου,και προς τα που πιστευεις οτι βαδιζει η λεγομενη “μουσικη βιομηχανια” με τις πολυεθνικες εταιρειες παραγωγης κλπ;


Αν υπάρχουν ακόμα εταιρείες παραγωγής  τις παρακαλώ πολύ να πληρώσουν την παραγωγή του επόμενου δίσκου μου... χαχα...

Ας φυγουμε λιγο απ τα μουσικα και,συνηθως,ομορφα...Παμε στα πολιτικα και,παντα,λιγοτερο ομορφα,προς ασχημα...Που πιστευεις οτι μας οδηγει ολη αυτη η κατασταση;τι θα μπορουσε να γινει;

Εδώ σε θέλω μάγκα μου... οδηγούμαστε με μαθηματική ακρίβεια σε εποχές εξαθλίωσης. Είναι το μόνο βέβαιο. Η μόνη λύση για να την παλέψουμε στις εποχές που μας πάνε είναι να σταματήσουμε να φοβόμαστε, να συνειδητοποιήσουμε ότι τα βασικά είναι πολύ λιγότερα από όσα θέλουν αυτοί να ορίζουν ως “απαραίτητα” για να ζήσουμε , να μην πάρουμε αποκωδικοποιητές κλικλικου και να μάθουμε από τα λάθη μας τόσο σε καθημερινό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο εκλογών.


Αυτην την περιοδο λαμβανει χωρα και η ΔΕΘ,χθες μαλιστα(σ.σ.η ερωτηση εντυπωθηκε στις 9/9)εγιναν και πορειες στο κεντρο της Θεσσαλονικης.....Πιστευεις οτι εχουν αποτελεσμα αυτες οι πορειες;

Δε νομίζω ότι έχει κανένα νόημα να ψηφίζει κανείς το Μάιο , να ξαναψηφίζει τον Ιούνιο και το Σεπτέμβριο να βγαίνει στους δρόμους μετά από τις διακοπές του Ιουλίου και του Αυγούστου για να διαμαρτυρηθεί σε αυτούς που πριν απο λίγο έκανε με την ψήφο του κυβέρνηση... Είναι παρανοϊκό αυτό που συμβαίνει. Στο δίσκο που ετοιμάζω θα εχει μέσα ένα τραγούδι που θα λέγεται “εξωγήινοι”  και θα μιλάει για όλα αυτά...

Εχουμε ακομα πολλα πολλα να καλυψουμε,αλλα δεν θελω να σε κουραζω περαιτερω,μονο να ζητησω μια χαρη πριν κλεισουμε την κουβεντα μας...Το 99% των ατομων που θα την διαβασουν ειναι τρελοι και παλαβοι για σενα(π.χ.η ζηνοβια μας,η μαριλετα κι αλλοι πολλοι!),θα θελα λοιπον να τους στειλεις ενα χαιρετισμο κι απο εδω....

αγαπάτε αλλήλους <3     ~ ~

Μετα κι απ την χαρη,να σε ευχαριστησω παρα πολυ για την κουβεντα μας,να σαι παντα καλα να βγαζεις τις πανεμορφες μουσικες σου,φυσικα παντα ολογυμνος για να χαιρονται και οι θηλυκου γενους φανς!

Να είσαι καλά τρελέ και να το κρατήσεις έτσι αγνό , ρομαντικό και αμόλυντο ... 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you, and may the force be with you.