Πιο πρόσφατα

24/2/15

Τραγούδι για την Ελλάδα και το... Βαρουφάκη από τον Will Butler των Arcade Fire (audio)

Ένα ιδιαίτερο project θα πραγματοποιήσει αυτήν την εβδομάδα ο Will Butler, πολυοργανίστας των Arcade Fire. Συγκεκριμένα, ο Καναδός μουσικός για κάθε μέρα αυτής της εβδομάδας θα γράφει και θα ηχογραφεί ένα κομμάτι βασισμένο σε άρθρο της εφημερίδας Guardian.

Η αρχή έγινε με το Clean Monday. Σωστά μαντέψατε, ο τίτλος αναφέρεται στην Καθαρά Δευτέρα, ενώ το κομμάτι συνολικά μιλά για την ελληνική κρίση, την πολιτική κατάσταση της χώρας και τον "πόλεμο" με την Ευρώπη.

Ο Butler έκανε και κάποιες δηλώσεις σχετικές με το κομμάτι, αναφέροντας πως "Εγώ υποστηρίζω την Ελλάδα. Βασικά, συνολικά, ποιος διάολο δεν στηρίζει την Ελλάδα; Ακόμα και αν είσαι ακροδεξιός ή φανατικός Γερμανός ή φανατικός καπιταλιστής, πιθανότατα δεν θες την Ελλάδα έξω από το ευρώ, να καταρρέει μέσα στα χρέη της.

Αλλά, πέρα από αυτά, μου αρέσει που έχουν μια νεαρή κυβέρνηση. Μου αρέσει ο Γιάνης Βαρουφάκης, ο νέος υπουργός οικονομικών. Μέχρι ενός σημείου, αυτό που έχω εκλάβει από το πώς τον απεικονίζουν τα μέσα (η Guardian και το NPR), είναι ένα ντόμπρο κάθαρμα που μπορεί, ίσως, να είναι αρκετά τρελός για να χειριστεί με υπευθυνότητα την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας.

Διάβαζα την κάλυψη της Guardian σχετικά με τις επερχόμενες προτάσεις της Ελλάδας για το πώς θα αποπληρώσουν το χρέος, όταν ένας υπότιτλος πετάχτηκε μπροστά μου, εξηγώντας πως σήμερα οι αγορές είναι κλειστές εξαιτίας της Καθαράς Δευτέρας - το ελληνορθόδοξο αντίστοιχο της Ash Wednesday. Την βρήκα φοβερή/ξεκαρδιστική σύμπτωση που οι Έλληνες υπουργοί προσπαθούν με τα χίλια ζόρια να βρουν τρόπους να αποφύγουν την λιτότητα την ίδια μέρα που ξεκινάει η Σαρακοστή με τη νηστεία!

Και όλοι αυτοί οι αγώνες είναι για να βρουν λύση για τους επόμενους μήνες. Θα είναι ένας μακρύς χειμώνας και το ίδιο και η άνοιξη. Θα είναι πιθανότατα μακρύ και το καλοκαίρι, αλλά εγώ τους στέλνω τη θετική μου ενέργεια."

Ακούστε το κομμάτι:


Λάμπρος Loco Παπαευθυμίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you, and may the force be with you.